Torsdag den 31. marts i tidsrummet kl. 9-10 holder Finanssektorens Arbejdsgiverforening (FA) og Forsikringsforbundet webinar om hybride samarbejdsformer.
”Der er ingen tvivl om, at det finansielle arbejdsmarked befinder sig i en forandringstid, hvor vi bevæger os i retning af mere hybride samarbejdsformer med fokus på bl.a. fleksibilitet og effektivitet. Ved webinaret bliver vi klogere på, hvad udviklingen betyder for vores trivsel, samarbejde og fællesskab på arbejdspladsen,” siger Morten Holm Bundgaard, arbejdsmiljøchef i FA.
Webinaret faciliteres af konsulentvirksomheden LEAD+ som et led i FA og Forsikringsforbundets fælles uddannelse i psykisk arbejdsmiljø (FUPA).
Konkret kommer webinaret omkring følgende spørgsmål:
- Hvordan påvirker de nye hybride arbejdsbetingelser engagement, opgaveløsning og teamsamarbejdet?
- Hvordan kan man bedst understøtte engagement, effektiv opgaveløsning samt teamsamarbejdet i hybride teams?
- Hvilke konkrete redskaber og tiltag kan man sætte i værk for at tage hånd om både fordele og faldgruber ved den hybride samarbejdsform?