Denne vejledning er målrettet de medarbejdere i Finans Danmark/Arbejdsgivers medlemsvirksomheder, som har adgang til selvbetjeningen på arbejdsgiver.finansdanmark.dk. Den gruppe af medarbejdere benævnes i det følgende som 'administratorer'.
Vejledningen gennemgår selvbetjeningsmulighederne og kan anvendes af alle medlemsvirksomheder - også de virksomheder, der er koncernforbundne, eller hvor der er organisatoriske sammenhænge med andre medlemsvirksomheder.
Den adgang, som administratoren har til Arbejdsgiver hjemmesiden, skal opfattes som særlig følsom, da medarbejderen kan se og ændre i personfølsomme oplysninger, som medlemsvirksomheden sender til Finans Danmark/Arbejdsgiver. Det gælder fx løn- og fraværsdata.
Administratoren udpeges af den enkelte virksomhed, og adgangen tildeles af Finans Danmark/Arbejdsgiver til den eller de personer, som virksomheden udpeger.
For at benytte selvbetjeningen anbefales det at anvende en computer og en nyere browser.
Arbejder du i en virksomhed, der er koncernforbundet, er der et særskilt afsnit i vejledningen, som du kan læse.
Spørgsmål til brug af selvbetjeningen kan rettes til Finans Danmark/Arbejdsgiver via mail: arbejdsgiver@fida.dk