Via selvbetjeningen er det muligt at ændre de oplysninger, som Finans Danmark/Arbejdsgiver bruger til at sende kontingentopkrævning.
Hvis du ønsker at ændre faktureringsoplysningerne, skal du vælge ”Ret faktureringsoplysninger” på oversigten for medlemsvirksomheden.
Du kommer nu frem til en formular, der indeholder tre felter:
- Att.,
- EAN,
- E-mail.
Att. (attention)
Udfyld dette felt med navnet på den person i virksomheden, der skal fremgå på fakturaen som ”Att.”. Det er den enkelte medlemsvirksomhed, som bestemmer, hvilket navn fakturaen skal stiles til.
EAN
Ønsker du, at kontingentopkrævningen skal sendes til et EAN-nummer, skal du indtastes det ønskede EAN-nummer i feltet. Det er valgfrit at benytte et EAN-nummer.
Hvis du ønsker at anvende andre elektroniske betalingssystemer, er du meget velkommen til at kontakte Finans Danmark/Arbejdsgiver via mail: arbejdsgiver@fida.dk
Her indtaster du den e-mailadresse, hvortil du ønsker en kopi af kontingentopkrævningen tilsendt. Der skal minimum indtastes en e-mailadresse, men det er muligt at indtaste flere.
Hvis du ønsker kopi af opkrævningen tilsendt til flere e-mailadresser, skal du blot udfylde de ekstra e-mailadresser på nye linjer i feltet.